Ο έντονος ρυθμός της καθημερινότητας, οι πολλαπλές υποχρεώσεις και απαιτήσεις, ο χρόνος που διαρκώς μας πιέζει, πολλές φορές δημιουργούν στρες και άγχος. Σε αυτές τις περιπτώσεις οι ασκήσεις και οι τεχνικές χαλάρωσης είναι απαραίτητες και ευτυχώς, υπάρχουν πολλές. Παρακάτω θα βρείτε κάποιες από τις πιο απλές τεχνικές χαλάρωσης για αρχάριους τις οποίες μπορείτε να τις εφαρμόσετε ακόμα και στο σπίτι σας ή στη δουλειά σας.

Άσκηση χαλάρωσης για κρίση άγχους

Ένας πολύ απλός τρόπος να χαλαρώσουμε το νευρικό μας σύστημα, είναι η σωστή χρήση της αναπνοής. 10 βαθιές εισπνοές και εκπνοές, όταν είστε στρεσαρισμένοι μπορούν να σας χαλαρώσουν. Πολύ απλή, αλλά απόλυτα αποτελεσματική άσκηση. Και το σημαντικότερο, μπορεί να γίνει οπουδήποτε και αν βρίσκεστε και θα διαρκέσει μόνο όσο οι 10 αναπνοές σας!

Άσκηση χαλάρωσης για να αδειάσετε το μυαλό σας

Αν η υπερένταση της ημέρας σας εμποδίζει από το να κοιμηθείτε εύκολα, αυτή η άσκηση είναι ιδανική για να ξεκουράσετε και να αδειάσετε το μυαλό σας για να σας πάρει εύκολα ο ύπνος.

Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να δώσετε λίγο χρόνο στον εαυτό σας και να παρατηρήσετε και να ακολουθήσετε την αναπνοή σας καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής της. Συγκεντρωθείτε στην εισπνοή σας και παρατηρήστε πως εισέρχεται ο αέρας από τη μύτη σας μέχρι που κατεβαίνει στους πνεύμονες. Στη συνέχεια θα παρατηρήσετε ότι οι πνεύμονες διαστέλλονται και κατ’ επέκταση το ίδιο και το στήθος σας. Όταν οι πνεύμονές σας γεμίσουν αέρα, παρατηρήστε τη μικρή παύση που μεσολαβεί με την έναρξη της εκπνοής. Στη συνέχεια νιώστε το πως οι πνεύμονές σας συστέλλονται, το ίδιο και το στήθος σας βγάζοντας τον αέρα προς τα έξω. Επαναλάβετε αυτή την άσκηση όσες φορές χρειαστεί για να πετύχετε το βαθμό της χαλάρωσης που επιθυμείτε.

Μπορείτε να κάνετε αυτή την άσκηση χαλάρωσης όπου και να βρίσκεστε και δεν θα διαρκέσει πάνω από 5 λεπτά.